Friday, December 28, 2007

Berakhir hari ini

Hari ini, 28 Disember 2007, tugas aku sebagai editor di Suara Keadilan berakhir. Banyak kenangan pahit manis sepanjang berada di sini. Terima kasih kepada sahabat aku, Amin Iskandar @ Black yang rekomenkan aku kerja di sini enam bulan lepas.

Dan kerana Black juga, aku mengenali Munirah yang kini sudah sah menjadi isteri aku. Sekali lagi terima kasih sepanjang hayat kepada Black kerana dengan ayatnya, "Ini pun orang Kelantan. Buleh kecek Kelate la ni," pada petang 1 Ogos 2007 bertempat di restoren Mydin, Bangsar.

Kepada teman-teman di Suara Keadilan, Syafiq, Azwa, Hafiizzh, Ebrahim, Syukree (moga segera sembuh), Bayu (Affifuddin), Wanti, Jasmine, Zunar, Hj Abdul Rahman dan big boss Tian Chua, terima kasih juga.

Kepada Syafiq, Azwa, Hafiizh, Ebrahim akan ada masanya nanti kita akan ketemu lagi bila aku turun ke KL.

Kepada yang lain, sahabat aku Im, Aidit, Ad, Opie kulat-kulat dan lain-lain (banyak sangat nama nak aku tulis) kita pasti akan jumpa lagi.

Jumpa lagi.

1 comment:

Pyanhabib said...

makanya, restoran mydin pun jadi kenangan mengusik jiwalah...