Saturday, January 5, 2008

Hari lima

Hari ini hari kelima tahun 2008. Tinggal tujuh hari lagi umur aku akan meningkat ke angka 35 tahun. Hmmm... masih muda sebenarnya. Hehe...

Hari ini aku dan si comel kesayangan aku, Munirah ke Tesco Kota Bahru yang baru saja dibuka pada Khamis lepas. Di Tesco ini kami menemui Donut Big Apple. Kami berdua agak terkejut bila pertama kali memandang signboard Big Apple kerana tidak langsung menyangka mereka akan membuka francais di Kota Bahru. Kami sering mendapatkan donut Big Apple di The Curve ketika masih di KL. Kali terakhir membeli donut Big Apple The Curve pada 27 Disember lalu ketika meraikan dua orang anak saudara aku (Danial dan Haikal) yang mendapat 8A dalam peperiksaan PMR.

Selain ke Tesco, tidak banyak tempat yang kami tuju kerana si comel kesayangan aku, Munirah masih belum benar-benar sihat untuk melakukan banyak aktiviti. Jadi acara jalan-jalan, lepak-lepak tidak berjalan dalam masa yang panjang. Lain masa akan lakukan lagi.

No comments: